دریافت کد بورسی
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳

کارگزاری هوشمند رابین

خرداد 19, 1403
متین خزایی
5052
5 دقیقه
کارگزاری هوشمند رابین

کارگزاری هوشمند رابین، کارگزاری رتبه الف در بین کارگزاری ها موجود در بازار سرمایه است که توسط تیم جوان و حرفه ای در حال توسعه می‌باشد. کارگزاری هوشمند رابین همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات باعث افزایش انگیزه در امر سرمایه گذاری گردد و سرمایه گذاران بتوانند با خیالی آسوده تر فعالیت کنند. کارگزاری هوشمند رابین با ارائه بهترین خدمات مالی در تلاش است دغدغه های سرمایه گذاران را برطرف نماید.

کارگزاری هوشمند رابین

سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را دارند باید در یکی از کارگزاری های رسمی زیر نظر سازمان بورس اقدام به خرید و فروش سهام خود نمایند.کارگزاری هوشمند رابین با رتبه الف در بین کارگزاری های موجود از ویژگی ها و قابلیت های  برخوردار میباشد که باعث میشود نسبت به بقیه کارگزاری ها متمایز باشد.

  1. از قوانین و مقررات بازار سرمایه تبعیت میکند.
  2. پشتیبانی سریع
  3. ارائه مشاوره های مالی (زیر نظر قوانین مقررات بازار)
  4. ارائه پلتفرم های معاملاتی با سرعت بالا
  5. ارائه بروزترین خدمات مالی

یک کارگزاری خوب همواره می کوشد تا با ارئه بهترین خدمات سرمایه گذاری را برای سهامداران و سرمایه گذاران آسان نماید؛ و باعث افزایش رضایت مشتریان خود گردد.

  1. پلتفرم معاملاتی رابین تریدر
  2. برداشت وجه آنی
  3. اعطای سود به مانده حساب (طرح رویش)
  4. پشتیبانی سریع
  5. اعطای اعتبار سریع
  6. سبدگردانی
  7. ارائه تحلیل بنیادی
  8. صندوق سرمایه گذاری افق رابین

در بازار سرمایه، سرمایه گذاران  و معامله گران بازار سهام به پنل معاملاتی نیاز دارند که از سرعت کافی و درسترسی لازم برخوردار باشد؛ کارگزاری هوشمند رابین با راه اندازی سامانه معاملاتی رابین تریدر با (OMS) شخصی خود این امکان را برای مشتریان و فعالان بازار سهام مهیا نموده تا به وسیله آن تجربه معاملاتی نوینی را کسب نمایند.

برداشت وجه آنی در زمانی که فعالان بازار سرمایه به عنوان یک شغل در صنعت بورس فعالیت می نمایند نیاز دارند که از قابلیت های بیشتری نیز برخوردار باشند چرا که سرمایه هر فرد از ارزش خاصی برخوردار میباشد و برای کارگزاری هوشمند رابین مهم میباشد که همانطور که فعالان بازار سرمایه مشغول به فعالیت خود هستند همانطور هم به آسانی به سرمایه خود دست یابند.

بنابراین کارگزاری هوشمند رابین جهت سهولت در بخش واریز و برداشت وجه این امکان را برآورده ساخته تا سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه پس از رعایت (T+2)  حتی در ایام تعطیلات اقدام به برداشت وجه نموده و  در اسرع وقت وجه مورد نظر به حساب آنها واریز گردد.

در زمانهایی از سال سرمایه گذاران به دلایل شخصی یا جو بازار ترجیح میدهند حجم معاملات خود را کاهش داده و بیشتر وجه نقد در حساب خود نگهداری نمایند؛ بنابراین کارگزاری هوشمند رابین این موضوع را شناسایی و با ایجاد طرح رویش سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه حتی در زمانی که وجه نقد در حساب خود دارند برایشان به صورت اتومات صندوق درآمد ثابت افق رابین خریداری میشود تا از سود صندوق منتفع گردند.

همچنین یک خدمت فوق العاده در این طرح (رویش) این میباشد که هم زمان پس از خرید صندوق افق رابین به میزان مبلغی که این صندوق خریداری شده به مانده حساب آن شخص اعتبار تعلق میگیرد تا از نوسانات احتمالی بازار جانماند و به موقع خرید خود را انجام دهد.

کارگزاری هوشمند رابین در پنل معاملاتی و وب سایت خود بخش پشتیبانی سریع قرار داده تا هرچه سر یعتر کاربران و مشتریان محترم مشکلات خود را بیان نمایند و در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی گردد؛ شماره تماس کارگزاری هوشمند رابین در وب سایت خود قرار دارد و مشتریان میتوانند با تماس با واحد پشتیبانی موضوعات خود را پیگیری نمایند.

سایر خدمات نوین کارگزاری هوشمند رابین که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم به شرح زیر هستند:

اعطای اعتبار سریع

فعالان و سرمایه گذارانی که قصد دریافت اعتبار از کارگزاری هوشمند رابین را داشته باشند میتوانند پس از عقد قرارداد اعتباری و اعتبار سنجی نزد واحد اعتبارات در کمترین زمان ممکن اقدام به دریافت اعتبار نمایند.

سبدگردانی

سبدگردان هوشمند رابین با فراهم آورن دو فاکتور تجربه و تخصص و با استفاده از افراد شناخته شده بازار به‌همراه جمعی از جوانان نخبه کشور، سعی دارد تا با استفاده از ابزارهای هوشمندانه در بازار، بیشترین سود را برای سرمایه‌گذاران  خود به‌همراه داشته باشد

صندوق سرمایه گذاری

یکی از روش‌های غیرمستقیم سرمایه‌گذاری برای افرادی که دانش، تخصص و یا فرصت کافی برای تحلیل و بررسی بازارها را ندارد، صندوق‌ سرمایه‌گذاری است؛ صندوق سرمایه گذاری افق رابین با سپرده بانکی (درآمد ثابت) توانسته با سرمایه گذاری هوشمند در سال گذشته 1402 بهترین جایگاه را از نظر بازدهی نصیب خود کند.

ارائه تحلیل بنیادی

تحلیل بنیادی یا تحلیل فاندامنتال رویکردی است که بر اساس آن، ارزش ذاتی سهام یا هر نوع دیگری از اوراق بهادار از طریق بررسی و تجزیه و تحلیل عمیق عوامل مختلف مالی، اقتصادی، صنعتی و مدیریتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. وب سایت کست بورس به عنوان بازوی تکمیلی کارگزاری هوشمند رابین مستقر در شعبه کرج توانسته این امر مهم را برعهده بگیرد تا  خدمات مالی کارگزاری هوشمند رابین تکمیل شود.

کارگزاری هوشمند رابین در سال های گذشته با ایجاد طرح های توسعه مختلف و جوانگرایی در تیم خود توانسته برنامه های موفقی را پیاده سازی نماید و همچنین در هر دوره شاهد پیشرفت و ارتقاء جایگاه این کارگزاری در بین دیگر کارگزاری های بازار سرمایه باشیم. و همچنین طرح های توسعه کارگزاری هوشمند رابین به اتمام نرسیده و مدام در حال بروزرسانی مجموعه میباشد.



دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *