دریافت کد بورسی
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳

تسویه وجه آنی، خدمتی نوین از کارگزاری هوشمند رابین

خرداد 30, 1403
متین خزایی
4002
5 دقیقه
تسویه وجه آنی

تسویه وجه آنی کارگزاری هوشمند رابین یکی از خدمات نوین مالی در صنعت بورس میباشد که باعث ایجاد انگیزه در بین معامله گران بازار سرمایه میگردد. کارگزاری هوشمند رابین، کارگزاری رتبه الف در بین کارگزاری ها موجود در بازار سرمایه است که توسط تیم جوان و حرفه ای در حال توسعه می‌باشد. کارگزاری هوشمند رابین همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات باعث افزایش انگیزه در امر سرمایه گذاری گردد و سرمایه گذاران بتوانند با خیالی آسوده تر فعالیت کنند. کارگزاری هوشمند رابین با ارائه تسویه وجه آنی در تلاش است یکی دغدغه های سرمایه گذاران را برطرف نماید.

تسویه وجه آنی

تسویه وجه، به این معنی میباشد زمانی که کاربر بعد از انجام معامله خود و با رعایت (T+2) میتواند نسبت به برداشت وجه خود اقدام نماید. باید طی روز کاری درخواست وجه خود را ثبت نماید و طی روز کاری بعد به حساب مشتری واریز گردد. گاها پیش می آید بین دو روز تعطیلی یک روز کاری وجود دارد، مشتری درخواست خود را ثبت میکند اما تسویه وجه صورت نمیگیرد. زیرا به دلیل تعطیلی روز بعد امکان تسویه وجه آنی وجود ندارد. و در اینجاست که تسویه وجه آنی وجه به کمک مشتری می آید.

تسویه وجه آنی، یکی دیگر از خدمات نوین کارگزاری هوشمند رابین است که با استفاده از زیرساخت سامانه رابین پی توانسته است تا برداشت‌های سامانه معاملات برخط را با سرعت بالا مدیریت کند. این سامانه بدون هیچ تاخیری در پرداخت، می‌تواند در تمامی ایام سال (حتی ایام تعطیل) و در تمامی ساعات شبانه‌روز درخواست‌های برداشت وجه ثبت شده پردازش و آنها را در سریعترین زمان ممکن به حساب مقصد واریز کند.

سامانه رابین پی برای تسویه آنی وجه هم‌اکنون حساب‌های مشتریان در 16 بانک عضو شبکه شتاب را پوشش می‌دهد و درنظر دارد تا در سریعترین زمان ممکن تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب را تحت پوشش این سامانه قراردهد تا تمامی مشتریان در هربانکی بتوانند درخواست‌های برداشت وجه خود ثبت و وجه موردنظر را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایند.

تسویه آنی وجه بدین صورت عمل میکند که بعد از فروش صندوق اگر دارایی صندوق از نوع سهامی باشد با رعایت (T+2)؛ و اما اگر دارایی صندوق از نوع سپرده بانکی باشد ( درآمد ثابت) با رعایت (T+1) وجه مورد نظر به حساب مشتری واریز میشود.

اگر مشتری طرح رویش را فعال نماید، بعد از واریز وجه سامانه رابین تریدر به صورت اتومات برای مشتری خرید صندوق درآمد ثابت رابین که سود حدودا 31% به صورت سالانه دارد را خریداری مینماید و به همان میزان به صورت خودکار به مشتری اعتبار تعلق میگیرد که از در صورت فرصت خوب سرمایه گذاری آن را از دست ندهد. و اگر مشتری طرح رویش را فعال نماید و سپس بعد از چند رو درخواست توسه آنی وجه نماید سامانه به صورت خودکار در انتهای روز به میزان مبلغ درخواستی جهت برداشت وجه صندوق رابین را فروخته و فردای همان روز وجه مورد نظر را به حساب مشتری واریز می نماید.

رابین تریدر یک سامانه جامع معاملاتی برخط بورس اوراق بهادار است که بسیاری از خدمات خود شامل تمام اخبارها، پیام‌ها، دسترسی به ابزارهای تکنیکال را بدون ثبت‌نام و به‌صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی معامله گران بازار سرمایه قرار میدهد. یک سامانه‌ برخط خوب باید از سرعت، امنیت، کارکرد‌پذیری و توسعه‌پذیری بالایی برخوردار باشند تا بتوان آنها را مطابق با تغییرات تکنولوژیکی و نیازهای کاربران منطبق کرد، این تنها بخشی از قابلیت‌های رابین تریدر است!

برای اینکه از امکانات بی نظیر کارگزاری هوشمند رابین استفاده نمایید باید وارد سامانه رابین تریدر شوید و نسبت به ثبت نام در کارگزاری هوشمند رابین اقدام نمایید. طرح رویش در سامانه معاملاتی رابین تریدر و جود دارد که شما میتوانید با وارد شدن به پنل اختصاصی خود نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید؛ چنانچه قصد دارید از  تسویه آنی وجه کارگزاری هوشمند رابین استفاده نمایید در بخش: ” درخواست ها>> برداشت وجه ” نسبت به برداشت وجه خود اقدام نمایید.

باتوجه به اینکه کارگزاری هوشمند رابین درحال توسعه میباشد و هر روز در حال رونمایی از  امکانات منحصر به فرد خود میباشد، تسویه آنی وجه یکی از بهترین امکاناتی میباشد که نیاز سنجی شده و کاملا به کمک معامله گران بازار سرمایه می آید. و همچنین باید منتظر خبر های خوب دیکه از این کارگزاری در حال توسعه با نوآوری های خود باشیم.



دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *