دریافت کد بورسی
شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳

مقایسه جامع بهترین کارگزاری بورس سال 1403

خرداد 5, 1403
امیررضا محمودی
5046
6 دقیقه
مقایسه جامع بهترین کارگزاری بورس سال 1403

انتخاب بهترین کارگزاری بورس برای شروع فعالیت در بازارهای مالی کشور، یکی از اصلی ترین دغدغه‌های تمامی افراد علاقمند به بازار بورس است. این نکته شاید برای فعالان تازه‌کار بازار بیشتر صدق کند چرا که با شناخت کمتری که نسبت به بهترین کارگزاری بورس و انواع آن دارند، ممکن است کارگزاری بورس مناسبی را جهت شروع و امتداد فعالیت خود انتخاب نکنند. در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب بهترین کارگزاری بورس 1403 کشور کمک کنیم، کارگزاری بورس که با استفاده از آن می‌توانید تنها با ۳ کلیک و به سرعت هرچه تمام، کد بورسی بگیرید و فعالیت خود را آغاز کنید. در ادامه این مسیر جذاب همراه ما باشید.

بهترین کارگزاری بورس

مطابق با تعریف رسمی قانون اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، کارگزاری بورس شخصی حقوقی به شمار می‌رود که وظیفه تسهیل و انجام معاملات اشخاص را برعهده گرفته و وجوه مربوطه را به حساب‌های معرفی شده از سوی ایشان واریز می‌کند. در واقع کارگزاری بورس مثل یک واسطه بین علاقمندان و فعالان با بازار سرمایه است که خدمات مورد نیاز ایشان را فراهم کرده و در قبال آن، کارمزدی بسیار جزیی دریافت می‌کند.

تمامی افراد فعال در بهترین کارگزاری‌ بورس بنام و مطرح کشور باید با کسب گواهینامه‌های رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، تایید صلاحیت شوند تا بتوانند معاملات مشتریان و سایر وظایف را با نهایت سرعت و دقت به انجام برسانند.

نکته مهمی که باید در حین انتخاب بهترین کارگزاری بورس به آن توجه ویژه کرد، خدمات ارائه شده توسط آن کارگزاری‌ بورس است. بسیاری گمان می‌کنند که تفاوتی بین انواع کارگزاری بورس در ایران وجود ندارد، اما در واقعیت چنین نیست و بسیاری از کارگزاری ها امکان ارائه تمامی خدمات ویژه به کاربران خود را ندارند.

در ادامه، قصد داریم ۴ مورد از بهترین کارگزاری بورس ایران در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنیم. در طی مسیر، به بررسی سابقه کارگزاری و امکانات و شرایط ویژه آن‌ها خواهیم پرداخت. در انتها نیز، جدول مقایسه‌ای از این کارگزاری بورس برتر تقدیم شما خواهد شد.

۱. کارگزاری بورس هوشمند رابین

کارگزاری هوشمند رابین

کارگزاری بورس هوشمند رابین با تکیه بر تجربه بالغ بر ۲ دهه‌ از فعالیت در بازار سرمایه ایران، با درک عمیق‌ترین نیاز ها و مشکلات کاربران و فعالان بازار، اقدام به طراحی انواع پلتفرم‌های معاملاتی مختلف نموده است. تمرکز اصلی کارگزاری بورس هوشمند رابین بر یکپارچه سازی سرویس‌ها و خدمات خود در انواع سطوح و پلتفرم‌های مختلف بوده است.

از مهم‌ترین امکانات کارگزاری بورس هوشمند رابین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سامانه رابین تریدر
  • سامانه رابین همراه
  • سامانه معاملات اکسیر
  • سامانه معاملات آپشن (اختیار معامله)
  • سامانه کلاسیک
  • سامانه معاملات بورس کالا
  • سامانه آفلاین
  • و سامانه ثبت نام برخط (آنلاین)

می‌توانیم به جرئت کارگزاری بورس هوشمند رابین را بهترین کارگزاری بورس ایران در سال ۱۴۰۳ بدانیم. از مهم‌ترین امکاناتی که این کارگزاری بورس – علاوه بر موارد فوق – به شما ارائه می‌کند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پنل معاملات اختصاصی
  • صندوق درآمد ثابت با بازدهی سالانه ۳۰٪
  • برداشت وجه آنی
  • خدمات اختیار معامله
  • تعلق سود به مانده حساب شما نزد کارگزاری بورس هوشمند رابین
  • امکان انجام معاملات آتی
  • پشتیبانی سریع
  • امکان دریافت اعتبار سریع
  • دریافت اعتبار روزانه
  • امکان استفاده از خدمات بورس کالا
  • امکان استفاده از پلتفرم جامع بازار سرمایه کست بورس

۲. کارگزاری بورس مفید

کارگزاری مفید

کارگزاری بورس مفید یکی از کارگزاری های قدیمی و با سابقه در بازار بورس ایران به شمار می‌رود که در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است. این کارگزاری بورس گستره خدمات وسیعی را در اختیار کاربران خود قرار داده و بیشترین حجم معاملات در بازار بورس در سال اخیر را به ثبت رسانده است.

این کارگزاری از تنوع خدماتی بالایی برخوردار است و با استفاده از به روز ترین سیستم های امنیتی پیشرفته همچون سایر کارگزاری های مطرح بورسی کشور، تا حد ممکن جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران تلاش می‌کند.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که کارگزاری بورس مفید در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، پلتفرم اختصاصی ایزی تریدر در دو نسخه موبایل و وب است. همچنین از سایر امکانات کارگزاری بورس مفید می‌توانیم به معاملات مشتقه کالا نیز اشاره کنیم.

۳. کارگزاری بورس آگاه

کارگزاری آگاه

کارگزاری بورس آگاه از سال ۱۳۸۴ فعالیت رسمی خود را در بازار سرمایه ایران آغاز کرده است و عمدتا یکی از نام های مشهور این بازار به شمار می‌رود. در سال اخیر کارگزاری آگاه توانست رتبه دوم بیشترین ارزش معاملات در بازار بورس را به خود اختصاص دهد.

از مهم‌ترین خدمات این کارگزاری می‌توانیم به سامانه آساتریدر نسخه موبایل و وب به همراه سامانه معاملات آتی کالا اشاره کنیم. یک نکته قابل ذکر و مهم‌ این است که کارگزاری آگاه امکان اعطای بسته‌های اعتباری به مشتریان خود را دارد، اما به گستردگی امکانات و حق انتخاب شما بین انواع بسته‌های اعتباری مختلف در کارگزاری بورس هوشمند رابین نمی‌رسد.

۴. کارگزاری بورس فارابی

کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی یکی دیگر از کارگزاری‌های ممتاز کشور به شمار می‌رود که از اواخر سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در بازار بورس و اوراق بهادار ایران شروع کرده و طی دهه اخیر توانسته است به لیست بهترین کارگزاری بورس ایران اضافه شود.

این کارگزاری همانند کارگزاری هوشمند رابین از پشتیبانی قدرتمند برخوردار است که شما را تا حل مشکل‌تان راهنمایی می‌کنندو همچنین امنیت اطلاعات کاربران در این کارگزاری مانند سایر کارگزاری های مطرح بورسی کشور تضمین شده است.

از مهم‌ترین امکانات کارگزاری بورس فارابی می‌توانیم به سامانه معاملاتی فارابیسکو، هلیوم، باشگاه مشتریان و کارت نکسو اشاره کنیم. اما عدم امکان احراز هویت آنلاین در این کارگزاری یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌روند.

ویژگی‌ها و امکاناتهوشمند رابینمفیدآگاهفارابی
پنل معاملات اختصاصی
صندوق درآمد ثابت✅ (سود ۳۰٪)
برداشت وجه آنی
اختیار معامله
سود به مانده حساب
معاملات آنی
پشتیبانی سریع
اعتبار سریع
اعتبار روزانه
بورس کالا
پلتفرم تحلیل و آموزش کست بورس✅ (کاملا رایگان)
مقایسه بهترین کارگزاری بورس ایران در سال 1403

کارگزاری های مختلف بورسی، گستره خدمات زیادی دارند اما شما می‌توانید با استفاده از کارگزاری هوشمند رابین و ثبت نام تنها در ۳ کلیک، به مجموعه‌ای کامل و جامع از بهترین و کامل‌ترین خدمات ارائه شده در بازار سرمایه بهره‌مند شوید. از اینکه در طی این مقاله آموزشی همراه ما بودید سپاسگزاریم و امیدواریم توانسته باشیم بر آگاهی شما اثرگذار شویم.



دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *