دریافت کد بورسی
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳

پلتفرم پایش – نخستین پلتفرم رهگیری پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری

مرداد 23, 1403
متین خزایی
8003
5 دقیقه
پلتفرم پایش

پلتفرم پایش به عنوان نخستین پلتفرم رهگیری پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری با هدف جامع ترین پلتفرم در حوزه صندوق های سرمایه گذاری و ترویج سرمایه گذاری غیر مستقیم آغاز به فعالیت نمود. این پلتفرم با قابلیت های بی نظیری که دارد این امکان را به سرمایه گذاران میدهد با بررسی دقیق صندوق ها و با استفاده از فیلتر هایی مانند تغییر ترکیب دارایی های صندوق ها  تصمیمات آگانه تری بگیرند.

این پلتفرم طوری طراحی و برنامه ریزی گردیده که تمامی سرمایه گذاران و سهامدارانی که قصد سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری را دارند بتوانند از این پلتفرم استفاده نمایند

ثبت نام در پلتفرم پایش به همراه کد تخفیف

صندوق سرمایه گذاری یکی از روش های سرمایه گذاری غیر مستقیم وآسان می باشد که سرمایه گذاران بدون داشتن هرگونه دانش و تخصصی میتوانند در آن سرمایه گذاری کنند. صندوق  درآمد ثابت ، صندوق اهرمی، صندوق های طلا، صندوق های اهرمی یکی از رایج ترین صندوق های سرمایه گذاری میباشد که مستقیما سرمایه گذاران و معامله گران بازار سرمایه با آن در ارتباط هستند.

صندوق‌ سرمایه‌ گذاری معمولاً توسط نهادهای مالی نظیر بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های کارگزاری، سبدگردان‌ها و… تأسیس می‌شوند که از نظر قابلیت اطمینان با این نهادها برابری می‌کنند.

در یکسال گذشته تیم کست بورس در پی تحقیق و توسعه یک پلتفرم اختصاصی بوده جهت پایش و رهگیری صندوق های سرمایه گذاری چراکه طی سال های گذشته سرعت رشد صندوق های سرمایه گذاری بشدت بالا بوده و سرمایه گذاران ترجیح میدهند سرمایه خود را در زمان های مختلف در صندوق ها، سرمایه گذاری نمایند و نبود پلتفرمی جامع و کامل در حوزه صندوق های سرمایه گذاری تیم کست بورس را به این فکر انداخت تا پلتفرم پایش را راه اندازی نماید.

پلتفرم پایش به عنوان نخستین پلتفرم رهگیری پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری همواره میکوشد تا جدید ترین امکانات را برای بررسی حرفه ای تر صندوق های سرمایه گذاری به نمایش بگذارد.

همکاران پلتفرم پایش

پلتفرم پایش به عنوان یکی از نرم افزارهای مجموعه کست بورس در حال توسعه و فعالیت می باشد. کست بورس به عنوان شعبه رسمی کارگزاری هوشمند رابین در استان البرز مستقر است. پلتفرم پایش با همکاری مشترک متخصصان مالی گروه هوشمند رابین و مدیران سرمایه گذاری توسعه داده شده ما در پایش همواره می کوشیم تا نیاز های افراد را در شیوه سرمایه گذاری غیرمستقیم درک و رفع کنیم.

پلتفرم پایش این کمک را به سرمایه گذاران میکند تا اطلاعات شفاف و کاملی از وضعیت پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری دشته باشند و روند حرکت پول را در بین صنایع شناسایی کنند. همچنین کاربران با مراجعه به بخش حباب صندوق های سرمایه گذاری میتوانند حباب صندوق ها را بررسی نمایند و نسبت به حباب صندوق ها معاملات خود را انجام دهند.

همچنین سرمایه گذاران میتوانند با مراجعه به پرتفوی صندوق ها از میزان خرید های طی دوره و میزان سود و زیان هر دارایی مطلع شوند.

چرا پلتفرم پایش؟
  1. پرتفوی صندوق های سرمایه گذرای با تمام جزئیات
  2. بررسی تغیرات ترکیب دارایی صندوق ها در ماه های گذشته
  3. خرید و فروش های ماهانه صندوق ها
  4. محاسبه نسبت های مهم مالی برای ارزیابی صندوق ها
  5. حباب سنج صندوق های اهرمی و پشتوانه طلا
  6. سهام و صنایع برتر در پرتفوی صندوق ها
  7. ترکیب دارایی صندوق های مختلف
  8. نقشه حبابی صندوق ها
  9. میانگین ترکیب دارایی کل صندوق های بازار
  10. ارزیابی، مقایسه و انتخاب بهترین صندوق سرمایه گذاری
  11. ارائه دیدگاه مدیران صندوق ها نسبت به بازار
  12. ابزار ریسک سنجی سرمایه گذار (رایگان)
  13. نمودار تکنیکال سهام، صندوق، ارز و طلا، آپشن و …
  14. رابط کاربری آسان
  15. گزارشات ماهانه صنعت صندوق ها، ویژه کاربران

پلتفرم پایش توسط متخصصان حوزه مالی در حال توسعه میباشد و با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته به صورت مداوم در حال افزودن امکانات جدید هستیم، از این رو از تمامی کارشناسان و مدیران نهاد های مالی تقاضا داریم پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده به دست ما برسانند تا بهترین کیفیت گزارشات را در اختیار کاربران و فعالان این خپحوزه قراردهیم.

پلتفرم پایش به عنوان نخستین پلتفرم رهگیری پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری و شعبه رسمی کارگزاری هوشمند رابین مستقر در استان البرز  این سامانه را طراحی نموده تا سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه، اگاهانه تر صندوق های سرمایه گذاری را رصد کرده و در جریان تغییرات ترکیب دارایی صندوق ها مطلع شوند.



دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *